Co umím nejlépe

Měření a vyhodnocování digitálních aktivit.

Mám zkušenosti s klienty z různých odvětví. Nejvíce se však hodím na veškeré digitální projekty v oblasti retailu, telca a e-commerce. Pracuji pro klienty z B2C i B2B segmentu, stejně jako pro reklamní agentury.

Analytika a monitoring

Dávám svým klientům data do pořádku. Připravím vše od sběru a analýzy dat, po následnou stavbu reportingu a pravidelnou interpretaci datových výstupů. Ať už řešíte výkon své webové prezentace, e-shopu či mobilní aplikace. Porozumím vašim obchodním cílům a postavím manažerské reporty, ze kterých získáte kvalitní data, na základě kterých se vám bude váš business lépe řídit.

Audity

Máte již nasazenou analytiku a nejste si jistí, jestli vše funguje správně? Pak jsem tu pro vás. Mám velké zkušenosti s audity GTM i Google Analytics. Vždy se snažím přinést konstruktivní pohled a vypíchnout hlavní věci, které by bylo vhodné zlepšit a nabídnout sadu doporučení, které jsou snadno implementovatelné a klientům přinesou největší užitek.

Školení a workshopy

Školím základy i pokročilou práci s GTM, GA4 a Looker Studiem. Mezi moje nejčastější klienty patří marketingové týmy a specialisté, kteří se chtějí v dané oblasti dozvědět a získat praktickou zkušenost od člověka z oboru. Školení vždy připravuji pro daného klienta na míru tak, aby školení pro něj bylo užitečné a podívali jsme se prakticky přímo na platformy, které spravuje.

Nástroje, se kterými pracuji

Jste zvědaví a chtěli byste vědět více?

Veškeré informace a aktuální novinky najdete na mém profilu na profesní síti LinkedIn. Můžete si tam také přečíst oborové články, které píšu a najít termíny událostí, na kterých mě můžete potkat.